תא"ל קופרווסר מתריע: "עד כה חיינו בעיוורון מרצון"

מהדורת הבוקר 1 Comment on תא"ל קופרווסר מתריע: "עד כה חיינו בעיוורון מרצון"

מהדורת הבוקר | תא"ל במיל' יוסי קופרווסר לבצלאל קאהן ב'קול חי':"אני לא חושב שיש אש פחותה בימים האחרונים, אנחנו כבר בעומק השטח ותקפנו כבר את רוב היעדים מהאוויר. זו הייתה טעות אסטרטגית להאמין שחמאס מעוניין בשיפור חיי האזרחים בעזה על חשבון המאבק בישראל. חיינו עד כה בעיוורון מרצון"

צילום: מרים אלסטר/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תא"ל במיל' יוסי קופרווסר אומר הבוקר לבצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר': "אני לא חושב שיש אש פחותה בימים האחרונים, אנחנו כבר בעומק השטח ותקפנו כבר את רוב היעדים מהאוויר"

לדבריו: "היה כשל מודיעיני ברור ואף אחד לא מתכחש לכך. גם ברמת המידע וגם בפרשנות שניתנה. זו הייתה טעות אסטרטגית להאמין שחמאס מעוניין בשיפור חיי האזרחים בעזה על חשבון המאבק בישראל"

בהמשך אמר קופרווסר כי: "אנחנו צריכים להתמקד בהכרעת החמאס, אני מקווה שזה המסר שנתניהו העביר לביידן. חיינו עד כה בעיוורון מרצון. עכשיו אנחנו חייבים להשיג שליטה מלאה גם בציר פילדלפי ובכל הצירים. ביום שאחרי השאלה הגדולה היא מי ישלוט בחינוך ברצועה".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תשובה חכמה ונכונה, הכל תלוי מי ישלוט ב ח י נ ו ך בעזה, והיות שהרשעות הפלסתינאית היא מחנכת לרצח ומתגלמת מחבלים ורוצחים, אסור לה לשלוט אפילו רגע אחד בעזה.